Sunday, August 5, 2012

Lepak Dengan Randy Pangalila

Semalam aku pergi jalan-jalan aka shopping raya sikit kat Pavilion KL. Outing kali ni aku ditemani kawan aku dari Indonesia... nama dia Randy Pangalila... alah, dia ni yang berlakon sinetron Indonesia tu... kenal dok? :-p

So ,masa pergi Jakarta tahun lepas tak sempat lepak ngan dia sebab dia cakap busy shooting sinetron dan filem katanya... so dia datang KL ni dia cakap nak lepak ngan aku... katanya" Yok Buck aku mau bangat sih ketemuin kamu ... kamuin ni ganteng dan cool bangat sih terus aku seronok sih mau spend time bercanda sama kamu dan teman..."

Aku reply " err... sebentar ya aku harus tengok schedule aku.. kok busy bangat sih aku...sebentar ya bro"

Banyak kali gak dia ajak tapi aku busy gak lately ni kan.. so semalam (Sabtu) aku off so spend time la dengan Randy and kawan aku and beberapa orang family dia...

Randy cakap dia memang suka lepak KL... dia cakap "Yach I love KL"..


Nah tengok pic kitorang semalam kat Pavilion
best friends FOREVERRRRR

Haa sedondon lagi.. Randy la nak pakai sangat sedondon-sedondon aku bukan suka sangat matching2 nih...
Best gak la lepak ngan Randy sebab dah lama tak lepak kan dengan mamat nih... so kitorang lepak dalam 2 jam camtu... ok lah, enjoy gak...see u again ya bro

Waaaa berangan aku nihhh...
 Meh tau cerita sebenar


Semalam aku ngan member aku pergi jejalan kat Pavilion walaupun duit dalam wallet taklah banyak mana pon....

Time jalan-jalan dengan perut berkeroncong bunyi lagu "Kosong...Kosong" dari adik paling cantik gorgeous Najwa Latif, ternampak lah aku ngan kawan aku sorang mamat ni macam familiar..

Rupanya Randy Pangalila nih ha.. kawan aku minat gilos kat Randy nih aku pon penah gak nampak lakonan dia kat astro tu kan taun lepas.. and ada kawan aku yang lain gilokan mamat nih...

So kawan aku mengeletis nak amik gambar aku pun join skali...

Itulah sebenarnya yang cerita atas tu tak lain tak bukan propaganda aku sajo...

Randy ni cool je orangnya lepas borak ngan dia 2 minit ye bukan 2 jam haha :-p Starstruck kot aku ngan kawan aku hahaha padahal kan...

Boleh plak kan aku ngan dia pakai baju dan sseluar sama colours haha macam twins terpisah *mamposlah statement* kembar lah sangat.. dia lahir pagi yang terang aku lahir malam bulan gerhana haha jauh na bezanya

apapun jangan jeles eh I dapat pose ngan pelakon international nih... waahhhh :-p





5 comments:

Wawa Abdullah said...

Mmg propaganda..ingtkn btol2 rapat dh tadi..huhu :)

[k]o{q}i[n] said...

Homai... aku minat kt si randy ni... berlakon best, nyanyi pun best... *jeles*

Apple Xander said...

okay fine siyes jeles! kemaenn kawan rapat bagai. berangan sampai ke bintang! hehe

Izzah said...

wahahaha.. kelakar sangat..!

Buck Syah said...

wawa: hehe rapat sekejap je

koqin: OMG minat ke?hehe jeles leteww :-p

princess apple : sampai ke pluto dah pon haha

teh o ais limau satu!: kemain perli ke apa ni haha

Post a Comment