Saturday, October 20, 2012

My baby boy

Meet Abid Zahin. My baby boy. Yeah how i wish he's my own baby boy.

Abid Zahin is my nephew. My first ever nephew! Abid mula bukak mata dia melihat dunia ni sejak 3 bulan lepas...

Anak akak aku ni tersangat lah comel. Dahinya jendul matanya bulat walaupun eyelids dia sepet.

Hidung dia mcm butang baju yang bolat tu.

Tapi yang penting dagu dia ikut patern dagu uncle buck dia! Yeahh abid we rock! Tetiba...


Sayang gilos kat abid zahin ni...

Kalau nak tau abid zahin ni hobi dia tengok pergelangan tangan dia je kejenya.

Macam ade jam Rolex je eh kat tangan awak tu abid zahin. Nanti dah besar sikit uncle belikan jam untuk abid ya syg. Awak tengoklah puas-puas nanti tangan awak tu ya abid tomey.

Anyway ni ha dia pics abid zahin.

2 comments:

Post a Comment