Saturday, March 26, 2011

Saying "Hello" from Blogspot

Hi all, terima kasih menjenguk sekejap ke blog ni... My name is Buck Syarh(mungkin nama sebenar) and this is my very first post in blogspot. I'm no new to posting stuff in blog as I have my blog in Myspace. Tapi blog kat situ mcm hidup segan mati tak mau... so, as I think I'll have quite amount of time for this, here I am...

Tentang Apa?
Mesti korang nak tau, apa yang Buck akan post dalam blog ni... well, I'm thinking of posting my thoughts, idea, fashion, food, trends and also my latest obsessions..... basically this blog would be a mirror of my life. It's gonna be my LIFE GENERALLY.

Ikut Orang?
Mungkin ada antara korang yang tersoal dalam benak fikiran tu bila tau Buck menulis dlm blogspot,"haishh ni lagi sorang nak tulis blog... common gila!" Untuk pengetahuan korang, Buck bukan mengikut trend ke apa, kalo Buck nak wat cmtu, dah lama dah, cuma Buck kali ni nak tambah satu medium lagi untuk Buck menulis. I'm not jumping on the bandwagon here, it's just... I love writing...I always enjoy it...

Setakat ni Buck ada menulis untuk beberapa majalah dan akhbar tempatan. So, Buck rasa ini boleh jadi satu lagi platform untuk diri ni menyampaikan idea dan pengalaman suka duka... kawan-kawan pun selalu tanya "taknak buat blog ke?" haa, ni la dia, jgn korang muak sudah...

Sebelum Buck chow,  nak kongsi sikit my latest obsessions....

  seluar chinos!

                                                                
black and white pictures

                                                           

OK guys, hope you guys can abide with me... nanti jenguk lagi ya

5 comments:

Anonymous said...

first! :)

Buck Syah said...

thanks Eva

Perro said...

Here he is.. Mr.Buck Syarh.. Haha..yeah.. A writer.. Always be a writer..hehe.. :)

artoukgraphy said...

terbaek

Buck Syah said...

thanks atourk and izmir perro :-p

Post a Comment