Monday, October 24, 2011

Perlu Ke? Bahagian 1

Ade kawan aku cakap kalau aku nak blog aku popular atau meletop kebang bom aku kena wat entry ala ala baik dan act goodie goodie shoes...

Kalau dah acting baik, suci, murni orang yang baca blog terutamanya melayu akan suka dan setia bukak blog aku...

So katanya kena wat entry yang mengecam kekilafan orang lain di sekeliling, br pembaca melayu suka dan support...

Contohnya perli orang lain itu dan ini salah... Macam ni tak betul macam tu tak patut.

Betul ke saranan kawan aku ni? Itu ke yang org baca blog suka tengok?

Kalau macm tu susah lah... Sebab aku bukan goodie goodie shoes... Aku manusia biasa yang kadang kadang alpa. Aku tak sanggup nak kutuk orang perli individu lain dan bercakap bagus bagus je hanya untuk dapat perhatian orang... Hanya untuk dapat duit dari blogging...

Memang kadang kadang krna hipokrit tapi perlu ke hipokrit dengan berlagak murni sesuci produk zaitun?

Aku lebih rela jadi diri sendiri daripada acting good good padahal di sebalik entry entry good good tu sebenarnya aku lebih kurang je harooommmmm....

Banyak ke blogger camni? Patut ke? Perlu ke?

6 comments:

Nuralia E'zzati said...

tak perlu :)

Ieka AbWahid said...

Ahaaaa...naisss
nnt ade yg panas ati xtawuuuuu..
hurhurhur

.: Si BungaKopi : . said...

wah agung la sgt. huhuhu. belasah je nak tulis apa pon...jgn kontroversi sampai masuk ISA sudah

anak ayah said...

ahaha!
xpatot xpatot..be urself jer..cukup la..
kredit tok pic thue :p

Apple Xander said...

just be yourself Buck! its much more better.
we all love you+your blog just the way you are :)

Diya Edhayaa said...

t'pulang ats sang penulis..

Post a Comment