Monday, June 6, 2011

Assignment Mentedarah Free

Hi semua,


Nak cita, hari Sabtu aritu pergi assignment best, assignment food review kat hotel Doubletree by The Hilton

So dapat la makan free banyak-banyak... so meh meh tengok muka wartawan bertauliah tengah ala-ala gelojoh melahap makanan yang diberi


kononya tengah try laksa johor la tu..
banyak makan..sodaaap
Tengok makanan tu je ya, takyah tengok muka aku yang tak diedit langsung tuh... nampak suma lebam mata dan bekas jerawat.. haha

Apa macam? ade gaya host jalan-jalan carik makan? leh tak aku ganti Maria Tunku Sabri atau Qi tu?  muahahaha


Kalo korang nak baca food review yang aku wat nih, jangan lupa dapatkan Mingguan mStar  Ahad akan datang (19/6/2011).

See you laterrrr

20 comments:

Anonymous said...

sedapya laksa..my feberet! :D

sairazura said...

pergh..bestnyer ada vitamin F

Whitey Mommy said...

WAAAAHHHH...belanja2...:P

Najlaa 'Aqilah said...

waaa. banyaknye food! heaven! hehe

~tRah~ said...

wah..syoknya dpt mkn free byk2...sdp lg 2...^^

Cik Lya Shah said...

byk tu mkanan...

Buck Syah said...

Cheqwa, laksa yg kat hotel ni sedap gak

Puan saira azura, ape tu vit F??? Haha

Whitey mommy, bleh2 hehe Akak bayar haha

Najla aqilah, alhamdulillah

Trah, tu la syukur

Cir lya, tu ar tak terabes pun wlaupun suma sedaaap haha

cikdil said...

makanan macam tuk makan seminggu..heheh

husna_atiqah said...

alahai bestnyer dapat makan free~ hehe

Cik EpaLeha said...

er..sdapnye. =D
laen kali kene ade artis jemputan law jln2 cri mkn.
jemput laah soleha ;)

::FAIZ:: said...

wow nmpk sedap

sairazura said...

vitamin F tu..vitamin FREE..ler..adehlah adik nih..kene banyak pengalaman bergaul dengan 'akak2 nih'

Ryan Ervan said...

bestnyer assignment nih..
ngap ngap siap~

miss tembun said...

sedap..nak nak kalo assignment ni tetiap minggu...hehe

Whitey Mommy said...

hamboi... retisss nak suruh akk bayar... hahah sok kuar paper kan kan kan...:P

Cik Farah said...

mengancamnye mata buck dkt pic yg 1st tu. Haha!

btw, makanan tu sume nampak best! :D

Buck Syah said...

Cik dil, setaun pon leh ni haha

Una, best best best

Epal92 haha saps saleha tu ya?

Faiz, mati ah statement haha

Pn saira, ooo br tau bhaya la campur kakak2 ni hehe

Aman, best mmg best tp kene wat write up utk hotel ni haha

Miss tembun, memang Ada tiap minggu tp sy tak pergi la kalo tak gulag nti haha

Whitey mommy, ye ar Akak business woman haha ape yg kuar kak??haha

Cir farah, yeke?? Haha memang sedap Dan murah buffenya

Cik EpaLeha said...

err.sy laa soleha.haha gne epal92 tu sbb ske makan buah epal laa.adoii.hehe.jgn lupeee jmpot soleha k!

Nurul Yusra (Cik NY) said...

rezeki melimpah ni....... bukan nak hulur.... banyak tu... habis ke..... dapat tengok gambo je... sdehhhnye.... terliur Cik NY tengok.... dah lah free..... peeeehhhhh jelessss nyeeeee...... lpas ni hulur2 lah skit..... ehehehehehehe

A.I said...

omaigodddd..........

ini la keje yang aku gila babi nak dari sekolah.

asal tgok tv citer reporter aku pon berangan ahh.
dalam byk2 aku paling suka review makanan sebab aku rasa taste aku hebat. wakaka.


tp bila aku masuk u, nak sampai dah kos nih, tetiba ayah aku tak bagi proceed. end up sedih aku tukar amek education teros!


kalo tak... mesti best! happy working dude. ;)

Post a Comment