Sunday, June 26, 2011

Penat Tapi Kena Pose

I dont know what to say today.

So I uploaded some pictures of mine. Masa ni aku ngan dua orang lagi kawan pergi Sunway Pyramid.
Aku sebanrnya taknak tangkap gambar kat Sunway Pyramis nih. Tempat tu dah muak aku pergi tapi kawan aku tu bawak DSLR dia dan suruh aku pose pose lak. Yang dia sendiri dan lagi sekor taknak pose. Aku lak kena.

So aku dengan muka dull, penat gila baru balik kerja ikutkan je la kehendak dia. (alasan taknak nampak vain).

See tpics below, but dont judge on anything ya. :-p




Kawan aku komen kat facebook, "ke hulu ke hilir ko bawak iPad 2 ko tu"

Haha. Suka ati ar. baru beli so sayang lebih la kat my iPad tu. Ade masalah? hehehe


Sekian

15 comments:

Rozuan Ismail said...

haha,ipad besar sgtlah.tak lenguh ke?

Buck Syah said...

rozuan: tak besar sangat dan ringan. cuba baca my ipad 2 review.

zarifah efa pahmi said...

haha..pose pun macam nampak letih gila..:p

Cik NY said...

pehh muke kesian...... x tau nak ckp ape.... bleh pinjam ipad tu.... hehehehehe

Nazim Nasri said...

untunglah ada ipad ^^

dyanne said...

wahh muka nmpkm kesian gilaa..hahahaha~ penat2 pon ipad still dlm tgn..terbaik~~ ^^

khadijah said...

hehe.. muke penat je tgk..
nak ipad..:0

Whitey Mommy said...

haha... bak sini ipad tu... :) pinjam . nak bg khalis tgk nora elena...

hehe... akk pun klu benda tu baru blikn...
opkos la... sentiasa kt tgn...:P

fast yg slow said...

gmbr ketige cam rapper ah.hehe

zoulmzmn said...

fulamak..ipad tu.. jeles nie!!...xpe xpe..ipod dah ade..

noey ikb said...

pic 1 nmpak mcm ksian lak..

soe hawani said...

nex tym bawak bag... campak sume dalam too.. hehe :)

SANDRA AZWAN said...

nice pose! hehe

sha shareen said...

nampak comel

Izz Latif said...

~don worry~
tetap kachak!!

(^,^)

www.izzlatif.blogspot.com

Post a Comment