Wednesday, June 8, 2011

Tuakah Aku di Usia Ini?

Bila bukak Facebook, banyak notifications hari jadi kawan-kawan aku.

So, sebab aku ni baik hati dan caring (kononnya) aku pun wish dorang semua Happy birthday and all the best and not to forget to have a blast!


Pastu aku Kira-Kira umur dorang. Pastu aku Kira-kira plak umur aku....


Dah Kira tu, aku terfikir....


DAH TUA JUGAK AKU NI EHHHH......



Oh NOoOoOooOoOoooo.... I'm one old man....


I wannna be young and carefree again...


P/s; ini bukan syndrome krisis pertengahan umur.

11 comments:

Unknown said...

haha.masa x boleh ulang kembali

Flower Detox Tea said...

sedar2 lah diri dah main tua..

Ryan Ervan said...

hahahaha~ rasa tua ker?

AmALiNa aFIqAh said...

tua? tibai sajaaaa~

Whitey Mommy said...

tengok rambut... ada unsur2 keguguran ataupun... askar2 putih mula datang...kalau ada... hehehe itu tandanya...
:P

Tarmizi Abd Rahim said...

its gen Y syndrome..haha

::FAIZ:: said...

tua pada usia takpe, jgn pada wajah... hehehe

cik nur said...

lelaki kalo berumur ckit tak per nampak matang hahaha

Pwincess9 Juhary said...

hahahha kalau manusia makin muda tu jadi sindrom benjamin button.. hee

Buck Syah said...

saya memang dah tua.. tapi ade yang cakap muka cam budak umur 18... stress haha

Anonymous said...

tua sangat ke??takpe kalau ada jodoh tue kat mana mana je boleh jumpa..jangan risau..:)

Post a Comment