Saturday, June 11, 2011

An Evening With Rossa Kononnya

Hi semua.

Mungkin ada yang sedia maklum malam tadi aku pergi dinner concert bibik Rossa.

Best la jugak Rossa ni. Comel, cantik, suara dan nyanyian pun sedap.  Ceh, macam juri rancangan menyanyi plak aku ni eh.

Ni ha tengok la gambar Rossa malan tadi.



Tiga gambar atas ni tunjuk beberapa persembahan jandaku, Rossa. Time ni dia nyayi beberapa lagu popular dia tapi yang paling aku suka dia nyanyi lagu "Hati Yang Kau Sakiti" aaauwww.... sedap kayh lagu bibik ni. Tangkap dalam punya... haha. pakaian Rossa time ni, WOW, MENCOLOK mata. haha







Pastu dia tukar baju dalam lima minit camtu sambil penyanyi latar take over the stage feeling-feeling konsert diorang. Takpe, kasi chance.
And then Rossa came back onto the stage dengan baju kurung putih. Wow again, she looked so graceful.
Macam nak bawak lari je, terus ajak nikah sebab baju dah macam baju nikah. Masa nih dia nyayi beberapa lagu P.Ramlee dengan satu lagu Mandarin kot.





Pastu, tukar baju lagiii, Rossa pakai lagi seksi kali ni. waaa sodap mata lelaki buaya melihatnya. aku tak buaya, aku harimau.. aaaummmmm.

Dah baju singkat-singkat, dia nyanyi lagu-lagu rancak.. waduuhhh asyik sekali dooong.


Pastu part akhir, dia pakai baju ni nyanyi lagu-lagu popular dia yang lain.


Tapi aku tak tengok sampai abes sebab teman aku tu, malam tadi nak balik before 12 la ape la.. haisshhh sabarje lah aku.

Over all, Rossa ni pandai menghiburkan hati audience. Bijak jugak dia ni sebenarnnya. Petah berkata-kata. She didn't sound or look dumb la on stage which not many entertainers can do that. She wass very charming with her grace, vocal and laughters... Oh Rossa, mahu saja gue bawa pulang lo malam tadi tapi ngak boooleeehhhhhh.... haha

So itu la experience dan picture shots Sepetang Bersama Rossa Di Tropicana Golf & Country Club, PJ.

Mekasih la kat boss aku yang baca Esquire tu sebab kasi tiket tengok bibik Rossa nyanyi dan makan free lagi. Nasib ni bukan assignment so aku tak payah wat story untuk paper. Wat untuk  blog aku ni je ha.


Kalo nak baca liputannya lagi, tengok rakan wartawan aku si Feride report kat mStar Online.

Gambar ni cameraman mStar yang amik. kalo nak tengok camera aku yang batery mati malam tadi amik, wait for the next entry ok.

Until then...

*berlalu pergi sambil nyanyi lagu Pudar* DUSSSHHHH

10 comments:

nn said...

Rossa ni memang comel. and suara sedap. lagu-lagu pun best :)

cuma tekejut tengok muka dia before makeup. nasib baik berbakat kalau tak rasanya tak boleh nak pergi jauh. artis indonesia memang ramai yang cantik-cantik.

nurfarah nadiah said...

seksi -> tak seksi -> seksi -> tak seksi

camni dia susun baju dia malam tu haha

Alia Syaza :) said...

rossa cantik ! suara pun sedappp... lagu2 dia memang boleh layannnnn kan kan, hee
ehhhh ! handsome header tu xD

Anonymous said...

cantik kan rossa ni..dah la suara pon sedap...anugerah anugerah..hehehe :D

i guess you said...

rossa mmg kiut miut.. hahahaha
hati yg kau skiti.. uuuu, mmbawa makna yang mndalam.. hahha

Buck Syah said...

nn: betol betol betol... tu bukan dia kot bibik dia kot. haha

nurfarah: pengamatan yang sangat bagus! haha

Aliza: yup, yeke? header je ke?haha

cheqwa: cantiiikk auumm geram

noey: haha takde la suka dengar camtu camtu ja. :-p

anisfarhanah H said...
This comment has been removed by the author.
anisfarhanah H said...

yang baju putih tu cantik :) .bila Rossa pakai, memang comel gilaaaaaaaa :O

Pwincess9 Juhary said...

tak pergi Magical Musical k? http://pwincess9.blogspot.com/2011/06/holiday-mode-penghujung-minggu-best-eva.html

SyahmiFikri said...

ades.. suka rossa nie..

cun melecun.. tetambah janda.. lagi i suka =)

Post a Comment