Friday, April 8, 2011

Gila-gila in the Office

Wootwooot! It's Fridaaay! Hari ni dengan bersemangat pergi keje untuk habiskan minggu ni. So I picked a red Henley shirt to go trough this much-waited day... Lepas da sampai ofis, park kereta pastu naik lift ke ofis. Dalam lift ada plak section manager aku yang cun melecun! Boss aku ni memang seriously cun. Mukanya macam Sofea Jane zaman muda-muda. Rambut plak macam Sofea Jane zaman sekarang, short haircut.  Cakap omputeh macam orang British..mixed la katakan...

Nak dijadikan cerita, bos ni plak tegur aku dlm lif.  She said "Hey, you wear something bright today, you looked good..." Aku hanya jawab "Oh, it's the Friday." sambil senyum tanda berterima kasih diatas pujian yang tak dijangka2... TAPI dalam hatiaku neh...nak meloncat2 dan jerit "wooohhooooo! dia compliment aku laaa" sambil gegar2kan lift tu. haha. dah habis senyum2 cover baek punya...there was an awkward moment... you know, how awkward it can be...

Curi Tulang 


Pas sembahyang Jumaat, pastu makan. Perut dah kenyang hati pun happy je. Hati dah gembira..mula la buat gila-gila kat ofis. Kerja plak time tu takde sangat. Pastu officemate panggil setelkan keje kat Creative section. So, pergi studio creative... wat gila-gila... ni ha pics orang curi tulang kat ofis sambil menggila dengan rakan-rakan ofis.

Bobby si gila

Iphone 275. ade sapa nak?
June perasan queen
Jason. aku tatau ape yang dia thumbs upkan
Ni bekas colleague... nama dia Mary...
Mary posing atas lantai
 Ni namanya Kan Cheong..dia makan budak2






Ni kalau boss aku nampak...kantoi aku mengular wat bende2 tak berfaedah ni..ala, sekali sekala berjinggo pergi geledah department orang len apa salahnya... kene ambil tahu gak kan ape terjadi pada rakan2 sepejabat... hehe (alasan nak mengular)


Oh tidak, sok ade event. kene keje... shooot! takleh nak lepak ngan meber2 malam ni... lepak umah je laaa...
 

p/s: kalo nak tengok gambar boss aku yang macam Sofea Jane tuh, kene sabar la ya..akan ditunjukan beberapa hari lagi. pastu leh la korang komen sama ke tak dia ngan Sofea Jane tuh...

3 comments:

Syuhada Elmi. said...

Jealous cik epal :D

Buck Syah said...

haha..taklah u..cik epal amat memahami

.Norizah Haron. said...

"mengular"

bertambah vocab saya :)

Post a Comment